Header Ads

Ghid de supt pula sau cum sug eu pula

Trebuie mai intai sa ma prezint. Numele meu este Maria, am 25 de ani si pot sa va spun ca am experienta in supt pula barbatilor de peste 9 ani.

Pozele sunt doar cu titlul de prezentare. Nu au legatura cu modul meu de a suge pula.
Acesta este ghidul prin care va voi spune cum anume sug eu pula iubitului meu si fetelor, daca vreti sa ma copiati o puteti face cu incredere pentru ca sigur va da rezultate si pentru voi si sigur iubitul vostru va fi multumit.
Consider ca suptul pulii sau felatia este mai mult decat un supt de pula care ii ofera placere barbatului ci o experienta care iti poate aduce placere si tie ca femeie.



Dar sa incepem.
Primul lucru pe care eu il fac este sa-l ațâț un timp pe barbatul meu. Ma plimb cu mainile pe corpul lui mangaidu-l, apoi cu buzele si cu limba incep sa-l sarut pe gât continuand usor pe piept si pe abdomen. In tot acest timp nu ii ating pula nici cu mainile nici cu buzele sau limba.
Incet, cobor spre madularul lui care pana acum ar trebui sa fie deja sculat. Incep sa ling de la baza pulii si imprejurul coaielor. Cateodata luandu-i coaiele in gura si lingandu-le.

Apoi imi misc limba pe lungimea pulii apasand in jos cu varful. Ii ling capul pulii apoi ma intorc din nou jos schimband laterala si repetand de cateva ori aceste miscari ale limbii. Apoi, cand urc ultima data in sus, incet ii iau capul pulii in gura. Sug de cateva ori capul pulii lingandu-l in acelasi timp, apoi reiau linsul de la baza catre cap din nou sugandu-i capul pulii. Repet de cateva ori miscarea fara sa iau in gura toata pula.

Dupa cateva miscari de acest tip, incep câte putin sa-mi bag in gură pula lui sugand din ea ceva mai tare. Incet, continui miscarile de dute vino ale pulii in gură fiind sigura ca las si ceva saliva pentru lubrifiere. Acum este momentul sa ma ajut si de mana. Imi pun baza pulii in mana, doar pentru a o sprijini in timp ce cu gura continui miscarile in sus si in jos de-a lungul pulii. Dupa un timp imi strâng buzele si mai strâns pe pulă marind si forța de supt.

Apoi strâng baza pulii in mână, nu prea tare si o misc de jos in sus in acelasi timp cu gura. Acum alternez miscaririle rapide cu gura si cu mâna pe pula, cu miscarile lente ale gurii si mâinii. Cam acum barbatul meu incepe sa-si piarda controlul si de obicei este aproape de a termina. In acest moment strang si mai tare pula cu mâna si măresc si forța de sugere a pulii. Cu mâna liberă il masez pe coaie si deja cam este momentul sa termine.

De obicei imi place sa sug si ultima picatura de sperma care ii iese din pula dar imi place si sa-mi spermeze pe fata sau pe țâțe. Acum voi puteti sa alegeti ce va place.

Cam acesta este modul in care eu sug pula barbatului meu, mod care sper sa va ajute si pe voi sa va faceti barbatul fericit. Si pe voi in acelasi timp.

Niciun comentariu

Un produs Blogger.